Voorbereidingen - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Gijsbertha Willigenburg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Gijsbertha Willigenburg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg Gijsbertha

02 September 2016 | Nederland, Harskamp

Na maanden van geduld en spanning hoorde ik donderdagavond dat het felbegeerde LMIA formulier goedgekeurd is. Dit formulier is voor mij heel belangrijk om mijn werkvergunning voor twee jaar aan te kunnen vragen. Spullen uitzoeken, kleren sorteren, familie gedag zeggen, afscheid nemen van vrienden...het is bijna achter de rug.
Zaterdagochtend om 9.00uur hoop ik met een enkele vlucht te vertrekken naar Canada. Wat zal het brengen? Hoe ziet mijn nieuwe basement eruit? Hoe zal het op de school zijn? En wat zal ik daar met mijn klas allemaal meemaken? Ik hoop jullie via deze manier allemaal op de hoogte te houden...Het zullen dan wel geen dagelijkse berichten worden, maar veel nieuws hoop ik je hier wel te vertellen. Dus ik wens je alvast veel plezier met lezen!

• 02 September 2016 - 14:50

Petra DeBruine:

Hi Gijsje,

Welcome at the other side of the ocean! I am so excited about it!
    You are always welcome at our house if you feel lonely! :-D
    Wish you the best and hope everything may go well!

Love,
    Petra